يک احساس باراني...!
مشخصات فردي
ويژگيهاي من

مشخصه اخلاقي: باهوش
رنگ مو: مشكي
رنگ چشم: عسلي
تناسب اندام: معمولي
رابطه با سيگار: متنفرم
قيافه: متوسط
بيني: كوچك
تخصص: اندرويد !
وب سايت: www.seaoflove.parsiblog.com
علايق من

کتاب: White Fang , The Call of The Wild
فيلم: The Godfather part 1,2,3 - Leon The Professional - Schindlers List - The Shawshank Redemption -
روز هفته: همه روزا قشنگه
فصل سال: زمستان
پاتوق: اتاقم!

از نگاه ديگران
فرستنده : مهران گلي   شنبه 90/8/7
مهران گلي
شما را به تقوا و خويشتن داري سفارش مي كنم و شما را از روزهاي خدا (روز قيامت و مرگ و...) مي ترسانم و شما را اندرز مي دهم .

فكر كنيد به آن هنگام كه مرگ با آن قيافه هول انگيز و آمدن نامطلوب و طعم ناگوارش ، در روح شما چنگ انداخته و ميان شما و عمل فاصله گشته است ، باز هم در طول عمر به فكر تن پروري باشيد.

مي بينم شما را كه مصيبت مرگ ناگهان گريبانگيرتان شده است و شما را از روي زمين به اندرون مي كشاند و از بلندي زمين به پستي آن مي نشاند و از انس و الفت زمين به سوي وحشت قبر منتقل مي سازد و از روشنايي و صفاي زمين به درون تاريكي و ظلمت قبر مي برد و از صحنه پهناور آن به تنگناي گور مي كشاند، به آن زنداني كه نزديك ترين بستگان هم ملاقات ندارند، به جايي كه بيمارش عيادت ندارد و به هيچ ناله و فريادي پاسخ نمي دهند. خداوند ما و شما را بر مشكلات اين روز پيروز سازد، و ما و شما را از مجازات آن روز نجات بخشد، و ما و شما را مستوجب پاداش عظيم قرار دهد. امام حسين(ع)



به شما سفارش مي كنم كه تقوا را پيشه خود سازيد، زيرا خداوند ضامن شده است كه افراد باتقوا را از آنچه كه مكروه ايشان است ، به آنچه كه خوشايندشان است ، رهنمون شود و "او را از آن جا كه فكر نمي كند، روزي دهد". امام حسين(ع)



دمي بينديش و با خويشتن بگو كه پادشاهان جهان و جهانمداران كجايند؟ آنان كه خرابيهاي جهان را آباد مي كردند و جويهاي آب حفر مي نمودند و درختان آن را مي كاشتند و شهرهاي آن را آباد مي ساختند، به كجا رفتند؟ صاحبان ثروت از ثروت و همه چيز خود با بي ميلي جدا گشتند و ديگران وارث آن گرديدند، ما نيز به زودي به آنان خواهيم پيوست . امام حسين(ع)



به ياد آور بستر مرگ و خوابگاه قبر خويشتن را، ياد آور هنگامي را كه در پيشگاه عدالت الهي اعضا و جوارحت به زيانت گواهي خواهند داد، روزي را به ياد آور كه قدمها در آن روز مي لرزد و دلها در تنگناي سينه فشرده مي شود، روزي كه عده اي در آن رو سفيد گردند و رازها از پرده برون افتد و ميزان عدالت الهي براي سنجش نيك و بد به كار افتد. امام حسين(ع)



بر تو لازم است که خود را از هواي نفس در امان نگه داري؛ چرا که هيچ چيز لذّت بخش تر از سامان يابي و خوب شدن نيست. صبحگاهان به گونه اي آماده مرگ باش که گويي تا شب زنده نخواهي ماند. چه بسيار شب رو تن درستي که ميان ما بود و نوحه گرانش پيش از بامداد خبر مرگ او را فرياد زدند. پيش از مرگ شتاب کن و در آن کوش که از گناهان بزرگي که کرده اي توبه کني. صاحب وقار آن نيست که از اصلاح دوري گزيند بلکه باوقار کسي است که همواره براي رستگاري مهيا باشد.امام حسين(ع)
فرستنده :   شنبه 90/1/6
سلام.خسته نباشيد از خوردن آجيل و شيريني و ديد و بازديد و .......
به رسم ادب خدمت رسيدم که سال نو رو تبريک بگم خدمتتون.
انشالله امسال پر از شادي و اضافه شدن بر کمالاتتان گردد.
خوش باشيد و سربلند
    صفحه 1 از 1 ( 2 نظر)  < 1 >  
مشخصات
يک احساس باراني...!
وبلاگ : Sea of Love
پارسي يار : يک احساس باراني...
يک احساس باراني...!

نام: يک احساس باراني...!
آدرس: فضا !
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 14 / تير / 1375
سن : 27 سال و 9 ماه و 16 روز
تاريخ عضويت: 89/8/10
سن وبلاگ : 13 سال و 5 ماه و 19 روز

درباره خودم: آن زمان که بارش بي وقفه درد سقف کوتاه دلت را خم کرد بي گمان خواهي گفت به کدامين گناه چشمانت بارانيست...


آخرين يادداشت وبلاگ

ParsiBlog.com ® © 2010